Algemene Voorwaarden

Laatst bijgewerkt: 24 november 2024

1. Identiteit van de ondernemer

Tech Solutions Utrecht
Gevestigd te Utrecht
E-mail: info@techsolutionsutrecht.nl
KvK-nummer: [Jouw KvK-nummer]
BTW-identificatienummer: [Jouw BTW-nummer]

2. Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Tech Solutions Utrecht en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen ondernemer en consument of zakelijke klant.

3. Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden diensten (reparaties, webdesign, software).

4. De overeenkomst

De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de klant van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden. Bij reparaties geldt de afgifte van het apparaat als aanvaarding van de reparatievoorwaarden.

5. Reparatie en Onderhoud

Tech Solutions Utrecht zal zich inspannen de reparatie naar beste kunnen uit te voeren (inspanningsverplichting). Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies van data. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het maken van back-ups voorafgaand aan de reparatie.

6. Webdesign en Softwareontwikkeling

Bij webdesign en softwareontwikkeling blijven de intellectuele eigendomsrechten bij Tech Solutions Utrecht totdat de klant volledig aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan. Na betaling verkrijgt de klant een niet-exclusief gebruiksrecht, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

7. Betaling

Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na factuurdatum. Bij reparaties dient betaling direct bij afhalen te geschieden, tenzij anders afgesproken.

8. Aansprakelijkheid

De aansprakelijkheid van Tech Solutions Utrecht is beperkt tot het bedrag van de factuur van de betreffende dienst. Wij zijn nimmer aansprakelijk voor gevolgschade, waaronder begrepen gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie of dataverlies.

9. Klachtenregeling

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Tech Solutions Utrecht.